piątek, 21 kwietnia 2017

Brak rozdziału

Moi kochani czytelnicy!

Musicie mi wybaczyć, ale w dniu dzisiejszym niestety rozdział się nie pojawi. Mam aktualnie bardzo ciężki okres w rodzinie i pisanie jest ostatnią rzeczą o jakiej teraz myślę. Nawet uczelnie zaniedbałam lekko.
Tak czy inaczej postaram się, lecz nic nie obiecuje, napisać coś jeszcze w tym tygodniu. W najgorszym wypadku rozdział pojawi się dopiero za 2 tygodnie. Postaram się do tego nie dopuścić, ale to wszystko zależy od mojego samopoczucia.

Jeszcze raz bardzo przepraszam i mam nadzieje, ze mnie zrozumiecie.

Do napisania.

7 komentarzy:

  1. Rozumiem cię, też jakiś czas temu miałam niemałe problemy w domu i ledwo zdałam do następnej klasy... Ale wszystko się jakoś ułożyło i tobie też tego życzę ;*
    Mimo wszystko czekam na kolejny rozdzialik :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteśmy z tobą mała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, to prawda! twoi fani są z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpiwością na rozdział i kiedy wreszcie naruhinaaaaaa xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce juz rozdziaaaaał iksde

    OdpowiedzUsuń
  6. WENYYYYYYYY!<333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde wchodze dzisiaj, myśle ze dzisiaj rozdział, a tu brak rozdziału, ale jak to mówią czekanie wzmaga apetyt i odliczam dni do piątku! :D

    OdpowiedzUsuń