poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Konkurs wiosenny

Witam kochani ;)

Dzisiaj tylko post informacyjny, ale mam nadzieję, że będzie chciało wam się przeczytać, bo warto.

Otóż dostałam propozycję, aby wziąć udział w konkursie organizowanym przez Rzekę opowieści (link w obrazku).

http://rzeka-opowiesci.blogspot.com/2017/04/konkurs-wiosenny.html


Zachęcam do zapoznania się z powyższym konkursem, bez względu czy macie własnego bloga, czy też nie. Ma on formę otwartą, więc każdy może wziąć w nim udział. A czas jest do 17 maja b.r. więc jest jeszcze trochę. Może to być też fajna forma sprawdzenia się, jeżeli wachcie się nad rozpoczęciem pracy nad własnym opowiadaniem.


Ja osobiście skorzystałam z propozycji, ponieważ od dłuższego czasu chodzi mi po głowie pewien pomysł i nie daje myśleć o PLM. Z doświadczenia zaś wiem, że najlepszym sposobem pozbycia się zaprzątającej głowę myśli jest przelanie jej na papier. Tak też robię, a może coś mi się przy okzaji wygrać uda ;P

Ogólnie będzie to moje autorskie opowiadanie, nie będące żadnym fan fickiem ani niczym z tych rzeczy. Jest to dla mnie pewne wyzwanie, bo wszystko, od postaci, poprzez miejsca, po fabułę muszę wymyślić sama i to jeszcze tak, by miało to ręce i nogi. Trzymajcie wiec kciuki, żeby mi wyszło ;)

Oczywiście opowiadanie to pojawi się tu na blogu. Jeszcze nie wiem, czy będę mogła je wstawić przed ogłoszeniem wyników (czyli 25 maja) czy po nich, ale prędzej czy później je dodam, byście sami mogli ocenić moje wypociny.

Również chcę ogłosić, że mój udział w konkursie nie wpływa na działanie bloga i dodawanie rozdziałów. O to możecie być spokojni ;)

Na dziś to tyle i ściskam was ciepło i jeszcze raz zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.

Do napisania!

1 komentarz:

  1. Witaj,
    Dziękuję serdecznie za zareklamowanie mojego konkursu. Pragnę odpowiedzieć na Twoje pytanie - możesz opublikować konkursowe opowiadanie dopiero po wynikach, w okolicach 25 maja. Wcześniej nie. Oczywiście poinformuję Cię o konkretnej dacie, kiedy pojawi się post z wynikami konkursu. :)
    Ślę uściski i życzę powodzenia w pisaniu,
    Sovbedlly

    OdpowiedzUsuń