sobota, 11 lutego 2017

Brak notki.

Jak widzicie w dniu wczorajszym nie pojawił się kolejny rozdział. Jest to powodem trwającej sesji i związanym z nią brakiem czasu. Dodatkowo brak komentarzy pod ostatnim postem lekko podciął mi skrzydła. Byłam dumna z ostatniego rozdziału, ale już sama nie wiem co o nim sądzić.
Na chwilę obecną rozdział 9. przesówam na za 2 tygodnie, ale jestem bliska zawieszeniu opowiadania. Nie mam weny i czasu. Zobaczę jeszcze co przyniosą najbliższe tygodnie.
Mam nadzieje, ze ktoś to przeczytał. Dla wszystkich takich - dzięki ze jesteście i pozdrawiam.
Autorka.

4 komentarze:

  1. Zawieszenie??? Tylko nie to! To bardzo dobrze, że jesteś dumna ze swoich notek, właśnie tak powinno być. A co do braku komentarzy, to wcale nie musi znaczyć, że nikomu się nie podobało. Nie przejmuj się tym, piszesz rewelacyjnie, ja już kilka razy próbowałam napisać jakąś historię, ale w momencie przelania jej na papier, całkowicie przestaje mi się podobać... :/ W każdym razie, jak tylko znajdziesz czas i pomysł, nie wahaj się, tylko pisz! Pozdrawiam i życzę duuuuużo weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zobaczyłam twojego nowego bloga i natychmiast zabrałam się za czytanie. To jest świetne! Mam nadzieje że niedługo wstawisz nowy rozdział!~~ Nie przejmuj się brakiem komentarzy z czasem będzie ich więcej ;3 Weny,weny i jeszcze raz weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddawaj się ;)
    Może i komentarzy nie było ale to nie znaczy że się rozdział nie podobał :P
    Pamiętaj że inni też mają swoje życie i nie zawsze mają czas na napisanie komentarza ._.
    btw. Powodzenia w sesji, ja już wszystko zdałem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. twoja wielka fanka z Estonii życzy weny i prosi o kontunuowanie pisania :D

    OdpowiedzUsuń